I live my life for you.

Du heter:
Elin Linnéa Paulina Eklenius

Smeknamn:
Polly, Pauli, Paowi sen massor av andra roliga namn!

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Kan inte lyssna på musik när jag är ledsen

Beroende av:

Kärlek

Vad tror folk om dig?

Inte en blekaste

Stämmer det?

Ja

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon, min personlighet och min rumpaaaa!

Brukar du skratta för dig själv?

Ganska ofta faktiskt, prata med om det ska erkännas.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Du är världens finaste <3 :D

Har du haft sex idag:

Hahaha! :)

Hur svarar du i mobilen:

hallååå

Vem ringde du senast?:

Fanny

Vem ringde dig senast?

Juliaaaa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att jag skulle ringa henne när ja slutat jobba

Antal timmar sömn inatt:

8 timmar, kanske

Sov du ensam:

Absolut inte!

Brukar du komma i tid:

Nästan alltid, men ibland så kan de bli lite sent! ;)

Hur känner du dig nu:

Pigg och glaaaaad! :D

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart och vitt kanske och lite andra färger!

Vad tycker du om fötter:

Inga problem med fötter på folk jag känner.

Vad saknar du:

Människor som inte finns längre

Hade du en bra kväll igår:

Om jag hade! :D

Favorit dryck på morgonen:

Vatten, älskar vatten på morgonen.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Lägger mig nästan aldrig innan 00.00 längre.

Är du blyg?:

Ibland

Sysslar du med någon idrott:

Nää, det kan man inte säga

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Absolut

Har du spytt offentligt:

Jaa om jag har

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Vad skulle jag inte göra?!

Är du nöjd med ditt liv:

Absolut

Är du bortskämd:

Jaa, jag är ju de och bortskämd På kärlek!

Vad gör du i morgon:

Imorn är jag ledig och då ska jag tvätta och städa på dagen och sen på middag på kvällen!

Vad är det värsta du vet?:

Falska människor och tjuriga jävlar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja de har jag verkligen!! :)

Vad är det finaste du fått?:

All kärlek ja får av mina nära och kära! Nej men de var väl när jag fick min första och egna häst när jag var sju! Vilken lycka! :)

En speciell dag du minns:

Studenten,

Du samlar på:

Kläder och skor tydligen eftersom jag aldrig klarar av att rensa.

När grät du senast:

Söndags natt, hade så ont i magen! :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa

Vill du gifta dig:

Jätte gärna.

Vill du ha barn:

Absolut, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan barn.

Är du musikalisk?:

Det skulle jag inte vilja påstå.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten eller coca-cola.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Neej fyfan vad äckligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0