you are going to change the world someday and you don’t even know it

Helgen har varit kanooon bra som vanligt!!  Blev jobb i lördags kväll sen gick jag gem till MAmma och Beijne där de var folk så jag och Helena gick till Starlounge vid elva och mötte upp Jojjo och co drack en cider och var social och hade de riktigt roligt och sen gick jag hem och söndag dag! jobba jag Sen hem till Mamma och Beijne på söndagsmiddag, alltid så mysigt! Låg framför brasan och myste! ♥ Igår var de jobb från 7:45-21:15 sen kom Ida hem till mig och vi myste käka varma mackor och snacka skit Ida målade även mina naglar, Bästa Ida! Hon drog nu vid nio eftersom hon skulle iväg och jobba och idag är jag ledig och idag ska jag träffa två favoriter Fanny och Alva!  Förövrigt har jag magsår de får man när man stressar, inte äter på ordentliga tider osv. Och jag är ju över allt jämnt och jobbar jämnt men nu måste jag tagga ner lite, men gillar att göra saker jämnt ju!  Och de är på nätterna de är värst för då slappnar kroppen av och då känns de mera, om ja hade en pistol skulle ja kunna skjuta mig då så jäääävla ont gör de och INGET hjälper! Idag ska ja till läkaren och jag som hade tänkt bjuda hem mina brudar på fredag men de går inte eftersom jag inte får dricka och måste ta de lite lugnt!! :-x PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig min fina vän!! <3

2010-11-24 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0