tonight's gonna be a good night

Jag har inte rökt på 10 dagar nu!! Så jävla bra jag är och är inte ens röksugen! :lol: Igår var jag i stockholm med Erica blev shopping, Underbart!! Blev kläder och ett par skor, skit snygga ett par nya favoriter tror jag!  Så nu har jag köp förbud i kläder och skor, har sjukt mycket skor och som jag inte ens har använt! Ikväll får vi se hur kvällen blir slutar inte förens 21:15 så om jag orkar blir de hem till Julia för lite dricka och utgång med brudarna annars hem och slagga! Så vi får se hur kvällen slutar! :lol: Jobb i helgen men är ledig på söndag, då är de söndags middag hemma hos Mamma och Beijne med familjen + co ♥ Ha en bra kväll allihopa! PUSS

Jag diggar min Vän Julia, haha! Klockren bild!!! :lol:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0