i gonna touch the sky

Veckan har varit kanon har väl mest bestått utav jobb!  Men har även hunnit gått på Dop, Alvas Dop i lördags. Jätte fint dop var de och sen blev de fest på kvällen och utgång! :lol: Idag är jag ledig så nu ska jag gå ut och ta en powerwalk i gånsta och sen även sola en sväng! Sen blire träffa Fanny och Alva. Ikväll blir de jätte lugnt har tvättstugan mellan 19:00-22:00 så blir till att äta lite god middag och bara vara hemma och mysa! För imorn tar jag och min underbara mormor tåget till stockholm vid tio, vi ska har Mormor och barnbarns dag ihop!  Så de blir massor utav shopping, gå på museum och sen träffa dom andra kusinerna på kvällen och gå ut och käka, kommer blir great! :lol: PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så otroligt fin min älskade vän<3

2010-10-12 @ 01:55:58
URL: http://idaekrelius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0