Välkomen till världen lilla Theo! ♥

Igår klockan 23:17 kom min Älskade lilla Ceasar till världen, Grattis Jossan och Viktor! :lol: Jag har kallat han Ceasar hela tiden så för mig är han Ceasar men Han ska heta Theo ♥ Åh jag är så glad nu längtar jag tills jag får se de lilla underverket!

Livet leker. Jag jobbar hela tiden och umgås med dom bästa har även köpt en ny tv, fått min Iphone 4 och idag åkte vi till Mediamarket och köpte ett Wi, ett rött och de släpptes idag för jag skulle absolut ha ett rött!  Passar även perfekt in hemma hos mig. Just nu sitter jag på jobbet slutar klockan nio och då ska ja hem till Julia och hämta hundarna ska vara hundvakt eftersom dom ska gå ut jag hade också velat hängt på men jag jobbar imorn 7-20 och ikväll kommer grabbarna från Tylösand också, älskar dom!! Eftersom ja jobbar imorn så kan jag ej gå på Valles 25 årsfest/Hallowen fest den är ute i sävsta bygdegård och de är hur mycket folk som helst som ska dit. Eftersom de är två till Peter och Adde och som också fyller 25 så festen har dom tsm! :lol: Har även käkat lunch med Chanel idag och träffat Fanny ♥ Så ikväll blir de lugnt lite mys och wi spelande, toppen fredag!!  Jobbar hela helgen också! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0