You make my day!

Ledig idag så sitter och käkar frulle bulle, fyfan vilket tråkigt väder! :-x Mamma ringde nyss och fråga om hon skulle hämta mig men jag sa nej för ja ville gå istället, duktig tjej!  Jag ska ner till Mamma och Beijne nu, Mamma är ledig så ska fika och mysa med henne! ♥ Vid fyra ska jag träffa min vän Erica!  Juste helgen var jätte bra, Sofies avskedsfest var väldigt lyckad jag drack dock ingenting eftersom ja jobbat hela helgen med hade rolig ändå! :P På lördagen vid ett gick ja och käka lunch på Rolands med Julia prata egenom fredagens smakigheter och en file oscar på lördags förmiddagen var Inte fel!! Haha. Nej nu har jag bråttom! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0