25 september

Idag är de en riktigt höst morgon! Imorse när jag skulle gå upp så regna de och då ville ja bara sova ännu mera men de var bara att sätta sig på cykeln och cykla till jobbet pigg och glad :) Igår kväll efter ja slutat jobba åkte jag hem till grannarna Sara och Johan eftersom Mamma och Beijne och Helena var där så käka lite mat med dom osv sen hem och då kom Jojjo förbi vi rökte en cigg osv hon ville gå till corner och ta en ÖL men eftersom ja börja 8:15 så var jag ej så pigg på de, så de får bli en annan kväll! :) Sen hade jag lite annat inplanerat!! Ikväll sutar jag 21:15 sen hem duscha byta om och gå till Erica som har födelsedagsfest 80talstema! Woohooo! ;) Sen även förbi Helena eftersom hon också fyller år och har fest så ska förbi där och säga Grattis! De blir en lugn och tidig kväll ikväll eftersom de är jobb imorn! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0