Stockholm i mitt hjärta.

Fyfan vilken bra och rolig dag de har varit idag! Idag har jag varit med Sarah på hennes jobb hon jobbar på NK i stockholm som dekoratör/chef! Så imorse vid tio över sex gick tåget. Jag var mycket trött eftersom ja inte somna förens typ fyra imorse ;) Jag och Sarah har gjort om lite inne på NK kosmetiks avdelning eftersom de var en kampanj där så vi har fixat och donat, de blev sjukt snyggt! Och ja fick mycket beröm för allt! Blev även sminkad av en makeup artist där inne. Mycket fint blev de, bild kankse kommer! :) Jag bara älskar stockholm vilken puls de är hela tiden. När vi öppna imorse hängde hur många som helst på låset. :) Så idag har vi sprungit och fixat i dom flesta butikerna hela dagen kom just hem så elva timmar har vi hållt igång!! :D Otroligt grym dag!! Jag ska lätt åka med henne igen skönt nu har man fått in en fot där iallafall sen får vi se vad som händer :) Nu ska ja ta och äta med familjen sen kankse de blir en powerwalk om ja orkar vill säga! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0