Underbara dag!

Jag ska ju få en ny mobil men ja vet inte vilken ja vill ha. De står mellan iPhone 4 eller Sony Ericsson Xperia X10. iPhone 4 har ja hört både bra och dåligt om faktiskt sen är de 5 megapixelskamera medans Xperia har 8,1 megapixlar. Vad ska ja göra? Jag har ju en jätte bra kamera hemma men de är ju alltid skönt att ha en jätte bra kamera i mobilen också. Jag får tänka lite till sen måste ja bestämma mig! Jobbigt läge vaa!!! ;) Hahaha!


                                        


Kommentarer
Postat av: Evelina

Själv har jag klickat hem en Samsung Galaxy som förhoppningsvis ska komma nästa vecka. Vissa säger att den är bättre än iphone, själv vet jag inte. Hmm. :)

2010-09-17 @ 11:58:19
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0