Godnatt!

Jag lever! Hela förra veckan jobba jag hela tiden verkligen! Helgen blev lugn eftersom de var jobb osv! Skönt med en lugn helg ibland! :) Fredags efter jobbet drog ja hem till mamma och Beijne och slagga eftersom ja börja åtta på lördagen. Hemma hos Mamma och Beijne var de folk så de blev mys framför tv:n och massa prat. Efter jobbet på lördagen åkte ja ut till Pappa och co eftersom Farmor och Farfar och släkten var här från Västervik så vi hade kräftskiva kul att träffa alla igen eftersom vi bor en bit ifrån varandra, tyvärr :( ♥ Så blev mys med syskonen och kusinerna! Pappa och dom har fått sju kattungar också ja vill så gärna ha en. Men ja vet inte riktigt ännu håller på och tänker!! Haha! :D Idag var jag äntligen ledig. Ida sov här inatt och sen kom Jossan imorse med färska baguetter så käka frulle bulle tsm! Jag och Jossan drog ner på stan en sväng eftersom ja skulle köpa en jacka. Jag tyckte ja behövde en till ;) Haha!! Ja får inte rum med alla mina kläder och skor, får nog börja sälja på tradera! Noooot! Vid fyra kom Fanny, Alva, Valle och Wille och fika lite. Åh vad ja saknat min Alva! Min stora tjej! ♥ Så blev mycket pussar och kramar! Har även haft tvättstugan ikväll så har tvättat och städat lite. Jossan och jag laga även mat. Potatis, köttbullar, Gräddsås, Lingossylt och ärtor och morötter! Fyfan vad gött. Husmanskost!! Vid halv tio drog ja till min granne Chanel rökte en cigg och snacka lite skit! :) De var min dag de och den har varit kanon! :D Oj nu blev de visst en hel uppsats! Nu ska ja snart sova ska kolla lite tusenbröder bara. Imorn är ja ledig också sen jobb torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag! PUSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0