Born this way

Nej nu vill jag inte vara ledig längre jag håller på att klättra på vägarna nu, jag kan verkligen inte bara vara hemma! Jag ska aldrig mer lägga mitt schema så att jag är ledig så här länge, men i sommar är det ju bra för då finns de ju mer grejer att göra! Börjar jobba på fredag och då jobbar jag typ 10 dagar på raken därför jag varit ledig i en vecka  Igår blev det ju powerwalk med Jojjo och kaffe med Fanny, Valle och Alva. Sen var jag och Jojjo hemma hos mig och fika och myste.  Igår kolla jag och älskling film, Australia blev det! Nu ska jag gå upp och göra lite kaffe och sen drar jag till Fanny och Alva, Alva kan förövrigt gå några steg nu helt själv, stora tjejen!! Och den 28 april fyller hon 1 år!  PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0