Grattis världens finaste Alva! ♥

Idag är det ingen vanlig dag utan Alvas 1 årsdag!!  Jag minns samtalet jag fick för ett års sen, som att det var igår! ♥ Jag älskar dig min skitunge!



Nu ska jag gå ner på stan blir lunch med Chanel och sen ska hon klippa och färga håret på mig! Ska bli skönt tt bli av med den här urtvättade färgen och få bort lite slitna toppar  Sen efter det kommer älskling och plockar upp mig för då blir det 1 årskalas hos Alva! Men innan så ska vi åka och hämta hennes vagn som hon ska få utav mig i födelsedags present!  Ska även kolla om jag hittar något annat fint på stan också! Herregud hon fyller ju ett år så det måste man fira ju!  PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0