Mobil bloggar

Godmorgon!! :) helgen har varit bra trots att jag fick vara utan min baby eftersom han var på cup. Så i fredags blev det rehab kväll med Jojjo kolla talang och gotta oss och hade det mysigt :) lördag o söndag var det jobb. I söndags blev de söndags middag med familjen. Lotti var även med på söndags middagen eftersom ja och baby är hundvakt. :) igår var det möte på jobbet och mamma var ledig så Lotti fick hänga hemma hos mamma medans dom höll på i trädgården, så jag ringde när mötet var klart då berättade mamma att dom satt och åt varsin ost och skinksmörgås :D haha! Igår var vi hemma hos Erik och Maja på kvällen eftersom Erik fyllde år, blev fika med nybakade bullar. Sen middag, lång promenad och mys med mitt hjärta! <3 idag jobb till tre sen hämta Lotti och gå lång promenix :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0