Mobil bloggar

Igår var de födelsedags kalas hos lilla syster blev god mat och fika, blev jätte glad över våran present iallafall! :) hon fyllde tio år och fick en iphone 4 av pappa och dom när jag var tio hade jag inte ens mobil, haha!! :) sen blev det kolla älsklings match med Fanny, Mikaela och finaste Alva, var så himla härligt väder igår alltså! Efter matchen drog jag och baby till mamma och Beijne och åt middag :) idag har det varit jobb mellan 7-15 sen när jag hade slutat kom Julia och hämta mig så vi drog hem till mig och rökte på ballen och snacka skit :D nu ikväll åt vi middag hos Lotta och Kent, satt ute och åt! Sommaren är på G! Woohooo :D nu kom vi precis hem från sara och Fredric vi har varit ut och fikat och kollat på det lilla underverket Liam, så otroligt liten och söööt! <3 imorn ska jag försöka och ladda upp lite bilder :) nej nu är de mys med älskling, Braa måndag! :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0