Mobil bloggar

Dagen har varit kanon bättre blev de när sol fan titta fram på eftermiddagen också :D har varit hos underbara Fanny och druckit kaffe och busat med alva och gosat med Roxy. Jag älskar verkligen att vara där hemma! Vid fyra kom Julia till mig vi satt på ballen och snacka skit David kom även upp också! Haha, roligt samtalsämne hade vi också! Haha! :D vid sex kom baby så vi åkte ner och skulle säga hej till mamma och Beijne men dom var ej hemma :( så gick över till persons där fick vi mat och fika och ett gott skratt av Stina, vilken unge alltså! :) nu ligger vi i soffan och myser baby kollar fotboll och jag ligger och läser bok, Elsas värld ( sjukt bra ) dricker även the och bara myser, min fina älskling! <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0