Underbara jävla fredag!

Äntligen helg!  Mamma kom och hämta mig på jobbet när jag hade slutat så åkte vi och handla mat osv och nu kom jag just hem, herre gud vad med folk det är över allt! Ikväll blir det grillning hos våra fina vänner Linda och Mike, åh ska bli så jävkla gott med grillat!!  Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mina naglar, så man är fräch ikväll!  Haha! Hatar avskafft naglack som en del har så himla fullt. I helgen kommer det bli födelsedagsfika imorn och på söndag eftersom Min fina lilla syster Felizia fyller år då! Hon börjar bli stor nu min lilla skrutt! Nej nu måste jag sätta fart. Juste Mamma hade färgat håret rött så jävla snyggt blev det så nu är vi typ lika huvudet, hahaha!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0