påsk helgen

Nu är påsk helgen slut och över till varadagen igen!   Nu kommer jag skriva en hel bok eftersom ja fått "skäll" eftersom jag inte bloggat. Haha, så varsegod!

Fredag: Skulle gått på marknaden med Julia eftersom Julia sa att det var marknad men när vi kom ner till stan så var det ingen marknad och allt var stängt, haha! Vilka nötter vi är alltså!  Så blev en lunch på kakelugnen ute i det fina vädret. Baby kom och plocka upp mig åkte och tvätta bilen så den blev fin. Sen åkte vi ju ut till kusin Madde & Jonas och åt god mat och umgicks med släkten, mycket trevligt hade vi! På kvällen åkte vi till Mike och Linda och kollade film och götta oss som vanligt!
















Lördag: Köpte lunch och åkte upp till Lotta och Kent och käka lunch och satt ute och sola. Natta och Ida kom även förbi en sväng och snacka lite skit och rökte några cigg! ♥ Åkte och jobba slutade vid halv nio och då kom baby och hämta mig så åkte vi hem till mig och satt på ballen och drack rosé halva natten och hade de väldigt mysigt, årets första glas rose och det smackade toppen!



Söndag: Jobbade på dagen så var ner på marknaden med jobbet och åt glass i solen. Sen när jag slutat åkte vi ut till Linda´s föräldrar och kolla på lamm ungarna så himla söta alltså, jag dog lite! Herre gud vad söta dom var och vad dom låter alltså, haha! Tyvärr så är dom ju inte lika söta när dom blir stora!  På kvällen åt vi tacos och drack hemma hos Mike och Linda. Jag och baby skulle egentligen gå förbi Kamilla eftersom de var fest och kankse hänga med dom ut men allt blev så sent så vi gick hem och sov istället, glad för det så slapp man vara bästa vän med toan dagen efter!






Måndag: Dock så vakna jag upp med världes huvudvärk men baby tog hand om mig så runt tolv var jag människa igen  Så vi åt lunch hemma hos Lotta och Kent grillad lax med pesto och massor utav annat gott var det!  sen jobb vid halv fyra. Efter jobbet kom baby och hämta mig åkte förbi Mamma och Beijne och hängde där en stund och spela lite fotboll, jag är bäst punkt slut och fotbollen är min bästa vän! Haha!! sen blev det varma mackor och film mys hos älskling ♥




Idag har jag varit ledig så blev lunch med Julia och Patric och sen gick jag till Fanny och drack kaffe och busa med Alva. Kom just hem för en stund sen och nu blir det byta om och vid sex kommer Lotta och Kent för då blir det fotbolls match ute i humelsta, Fanny och Alva ska med också så då blir det ännu mera bus!   Bra dag fast det inte varit så fint väder men nu börjar de bli finare väder iallafall! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0