you´re fucking perfect to me''

Kom just hem har varit och ätit lunch med Erica på wickmans, satt där i typ tre timmar! Men vi hade mycket att prata om som vanligt och mycket skratt blev det också!  Nu håller jag på och tvättar och tänkte ta ett varv med dammsugaren. Ikväll blir det att bara det lugnt med hjärtat. Igår åt vi god mat och sen åkte vi upp och kolla på film hemma hos Mike och Linda och jag somna som vanligt, haha! Jag gör alltid det där men dom har så skön soffa därför.  Nu ska jag även försöka få in alla mina nya kläder i min garerob, hmmm! Kan bli problem!! Ha en bra lördag!  PUSS

Till sommaren kanske man skulle bli så här igen med lite mer slingor bara, men absolut inte tok blond som jag var i slutet när det typ var vitt. Men nu har man pröva det också. Häftig att de gick att bleka så mycket när jag är så mörk egentligen  


Kommentarer
Postat av: linda

ja visst är soffan skön ;) tack för igår :)

2011-04-03 @ 11:04:39
URL: http://linditae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0