Fredag's mys :D

Igår innan jag skulle jobba så blev det lunch med Erica, Maria, Fia, Jossan och Teo på ALL IN och även en runda på stan, mycket mysigt eftersom det var så länge sen jag träffa dom, Teo är ingen bebis längre han har blivit en stor pojke! ♥ Och Fia har sån fin bebis mage!! Jag tror på en flicka jag, inte långt kvar nu! ♥ 
Sen när jag slutat jobba på kvällen hade jag och Julia myskväll, Julis hade även gjort varma mackor till mig ( som jag vägra äta förövrigt var champinjonstuvning, jag är jätte kräsen med mat och äter inte mycket ) men det är ju tanken som räknas iallafall, så var uppe bra länge inatt och bara prata och prata och jag hade även lite modevisning för julia och suu! Haha!! Så var inte så pigg imorse när klockan ringde sex men bara sätta på sig kläder och dra till jobbet, slutade vid tre så då kom Julia och hämta mig så vi åkte och käka och sen åkte vi till västerås och shoppa!!!  Köpte bla ett par så jävla SNYGGA byxor!! Köpte även älskling's födelsedagspresent kan ej skriva var det är eftersom han ibland läser min blogg!  Julia släppte nyss av mig typ så ska ha lite myskväll med mig själv nu tills älskling kommer hem från sin match, stackarn kul att spela fotboll i det här vädret! Så ja ska ta ett varmt bad med ansiktsmask och läsa nya ELLE och VR. PUSS



mina mupp's ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0