If you don´t live for somthing, you will die for nothing

Idag har jag varit ledig, dagen har rullat på bra som vanligt.  Julia och Suu kom hit hem till mamma imorse runt tio sen gick vi hem till min lägenhet för jag skulle tvätta osv, sen vid ett kom Kamilla. Så vi gick och käka på kakelugnen och sen hängde jag och Julia hemma hos hennes mamma på kvällen och satt och prata och hade de mys, fick även träffa Emelie och Peters lilla Charlie, sööööt! vi skulle egentligen åkt ut och fiskat Julia har tjatat hela dagen men jag hade inget spö, tack gode gud för det! Fiska är inte min grej lixom men Julia har verkligen fått nå jävla dille på att fiska! Hoppas de går över snart och jag är glad om ja slipper så länge som möjligt, Haha.  Nu är jag hemma hos Mamma och Beijne och ska hoppa in i duschen nu och sen invänta älskling som kommer hit efter sin träning då blir de middag & mys!  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0