iloveyouiloveyouiloveyouiloveyou

Igår var det födelsedags kalas eftersom älskling fyllde år, så blev smörgåstårtor och massor med pajer och kakor och han fick så fina presenter 1000 kr i presentkort av Mamma och Beijne och av mig fick han en jätte fin Björnborg bag som han så gärna ville ha!  Och nu är det inte långt kvar tills jag fyller år, wihoo! Kom just hem från jobbet för en stund sen och ikväll blir det mer födelsedags firande hemma hos Rosie & Tobbe dom ska även fira mig också  Så ska snart hoppa in i duschen och fixa ordning mig! Imorn ska jag äntligen få träffa Fanny och kidsen, var fan hur länge sen som helst ju. Svårt och pricka in en dag som passar både men imorn så!!  PUSS

3 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0