life's what you make of it

Godmorgon! Hjärtat åkte för en stund och jobba så jag ska snart gå ut och ta en powerwalk, underbart att börja dagen med en sådan!  Sen ska jag hem och ringa lite samtal bl.a boka klipptid och lite annat skojs.  Idag blir det nog en slapp och pyssel dag hemma tills ja börjar jobba, vädret är tråkigt men jag är inte bitter för det!! Kan va skönt med såna dagar också, även fast jag hatar att vara själv hemma och börjar typ klättra på väggarna efter ett tag och vill vara med folk 24/7 men ibland är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt och fixa och dona lite, och jag har ju ganska mycket att fixa faktiskt, kommer bli galet bra alltihopa!!  Julia kankse skulle komma till enköping iallafall så då blir det väl häng med henne.  PUSS





Bjuder på två härliga bilder från Bahamas, njut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0