måndags mys

Jobbat hela helgen och igår var det min födelsedag men den var kanon ändå, fått jätte fina presenter som jag är jätte nöjd med dock har inte allat firat mig ännu. Ikväll har vi varit hos Lotta och Kent och ätit mat och firat mig  Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla hollywood fruar och sen vi tio kommer hjärtat från sin träning så då blir det filmmys, köpte hur många lingon finns det i världen så den ska vi titta på om vi inte slocknar vill säga  PUSS


Min pojkvän är helt underbar, igår när ja kom hem från jobbet väntade det här, mitt hjärta smällte! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

åh vilken kille du har :)

2011-08-31 @ 13:42:00
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0