min vecka :)

Snart är semestern slut för min del, men har haft en jätte mysig vecka med mitt hjärta ♥

Tisdagen: Åkte vi upp till Stockholm och mötte Julia och Patric och åt lunch sen gick vi på grönan och hade hur mysigt som helst, drack öl åkte karuseller körde lite femkamps grejer osv. Erik kom även upp till grönan runt fem och sen vid sju mötte vi Linn och Öhrvall för middag inne i stan blev en mysig resturang på Drottning Gatan och sen gick vi till Vapiano och drack.
Onsdag: Jag och hjärtat åkte ut till staxhammar och sola och bada på dagen och sen på kvällen åkte vi ut till Pappa och Mónica, kollade även när trögd spela. Och jag träffa även min Mary där ute så matchen blev mycket rolig  Haha!
Torsdag: Runt sju blev det frukost hos Lotta och Kent och sen vid åtta åkte vi ner till Jönköping + micke´s familj eftersom deras kusin bor där nere, så sov kvar där och hade de jätte trevligt, gick strand promenaden på kvällen och tog jätte fina bilder, Jönköping är så fint! Sen blev det middag på en fin resturang på kvällen och ja åt godaste maten ever!
Fredag:
Vi skulle åkt ner mot västervik men värdet var dåligt neråt så vi åkte hem istället och tar västervik över en helg bara. Så var väl hemma runt fem och då bliev det dusch och sen grill hos Lotta och Kent och sen spela vi kort typ halva natten  
Lördag/söndag:
Jag och Erica gick och käka lunch på kakel ugnen sen följde hon med mig hem osv och jag fixa ordning mig eftersom vi skulle till Mike och Linda och äta middag och dricka, haha! Hade jätte roligt här hemma är fortfarande kvar jag sov breve Linda inatt och grabbarna i soffan, Maja och Erik åkte hem. Linda har åkt och jobbat och grabbarna ligger i soffan. Nu ska jag också gå och lägga mig i soffan! Bilder kommer sen. PUSS

Lite kortfattad av min semester iallafall men blev ändå en booook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0