Oh my

Jag är ur funktion big time idag, blev en riktigt hård kväll igår för min del, var hemma hos Lotta och Kent eftersom dom hade sin årliga sommarfest med gocart och femkamp!!  Mycket trevligt och mitt lag kom tvåa inte illa pinkat!  Jätte roligt var det faktiskt längtar redan till nästa år. Så idag har vi inte gjort många knop alls legat i sängen hela dagen och kolla på tv och bara myst, skönt med såna dagar tycker jag, var iallafall och åt lunch hemma hos Lotta och Kent och sa hejdå till Jimmy osv. Nu ska jag faktiskt gå upp och ta en dusch så man blir människa igen, Mike & Linda kommer även ner och grillar med oss kväll  Har även lovat Mary en kvälls promenix men får se hur pigg jag är sen! PUSS


Så här pigg är jag nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0