sick sick sick

Jag har blivit sjuk eller jag har väl varit sjuk sen i måndag's men envisats med att jag ska jobba och att jag inte är sjuk, det är som vanligt när jag blir sjuk vägrar att inse att jag är det!! Och jag blir heller ALDRIG sjuk knappt 1 gång per år, men nu är det min tur. Kankse inte så konstigt med tanke på att alla på mitt jobb är sjuka. Dunderförkyld, ingenröst, feber, ont i halsen, faan så roligt! Så imorse åkte jag till jobbet och skulle jobba men jag orkade verkligen inte så jag gick hem så ja är sjuk idag och imorn och på fredag hoppas jag att jag kan vara tillbaka på jobbet igen.  Så vad gör man när man är sjuk? och jag som hatar att bara vara hemma och vara själv också men tänkte sätta på en film och krypa ner i sängen och kolla. + att det är jätte fint väder ute idag också!! Men om jag ska erkänna så orkar jag inte göra så mycket annat än att ligga i min säng. Ska försöka ta mig ner till ica och handla sen också. PUSS






Kommentarer
Postat av: sofia

krya på dig <3

2011-08-31 @ 13:42:37
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0