stockholms trip

Julia kom inatt efter hon slutat jobba, så hon slagga här i gästrummet, vi satt även uppe en sväng inatt och rökte och bara prata massa med skit! Så imorse när hjärtat åkte till jobbet så vakna vi så då gick vi också upp. Så Julia duscha och fixa ordning sig och jag med sen åkte vi ner till hennes syster och pussa lite på Charlie ♥ Sen så åkte vi till kungsholmen hem till Patric´s pappa. En takvåning på 220 kvadrat på kungsholmen + egen hiss in till lägenheten, jag dog typ i fem min, var verkligen en top våning!! Träffade även patric´s papi. Vi gick och käka lunch på en mysig resturang på kungsholmen.  Sen åkte vi och hämta suu som var hos Patric´s syster och sen åkte vi hem. Kom just hem för en stund sen och nu väntar jag på att hjärtat ska sluta jobba, och runt halv sex kommer Mamma och Beijne hem, äntligen!! Jag har saknat dom massor så blir middag och mys här hemma hos dom sen vill ja höra allt om deras resa!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0