Underbara Bahamas.



De där gjorde jag när jag var på Bahamas sist, och det var så grymt jävla häftigt alltså. Båten vi åkte gick så jävla snabbt alltså och jag fick självklart sitta längst fram med han som körde eftersom det inte fanns någon annan plats, men det gjorde inte mig något! Skit häftigt verkligen  Så nästa gång vi åker dit ska jag absolut göra det igen dock är det otroligt dyrt men det är det absolut värt!!!  

Som ni ser så fick vi först åka båt i 1 timme till den här ön, och där var man hela dagen och fick buffe och dricka hur mycket du ville. Först så matade grabbarna hajarna när vi kom så dom var mätta så vi kunde bada med dom osv och sen fick vi mata stingrockor och sen kasta i mat åt hajarna och dra så där och sen blev de snorkling också bland alla rev, när jag snorkla så snorklade jag med en utav killarna eftersom jag inte är så haajj på att snorkla och sen för att det var så strömt osv, men när vi snorklar så pekar han ner under min mage och jag tittar ner och då är de en haj om simmar rakt under min mage om ja hade sträckt ner handen hade jag kännt den, och jag blev nervös och fick snorkeln under vattnet så fick världens kallsup, haha men häftigt var det!! Och då berättade han sen att hajarna gör ingenting om dom är mäta och det var ju den har hajen, och alla hajar och stingrockor som är med i filmen dom är fria från havet så det är inga djur som dom gjort tama. Sen innan man gör det här får man skriva på en lapp att du gör de här och att dom står inte för någonting om det händer nått eftersom djuren är fria.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0