don't hate me because i'm beautiful

Underbara fredag, det är löning och alla butiker skickar ut sina bonusar så riktigt bra fredag är det idag!  Det kommer bli en bra helg också eftersom jag fyller år på söndag, 22 år! Hela morgonen har jag sorterat alla mina skor eftersom jag ska sälja/ge bort en del. Jag kommer inte få rum med alla skor nu när vi flyttar och en del använder jag inte ens, jag har ju ganska många skor eftersom ja älskar skor. Det är skorna som gör hela outfiten! Nu ska jag fortsätta läsa IKEA katalogen och planera lite, jag vill flytta nu men bara 3 veckor kvar sen flyttar vi till våran egna lägenhet som vi har köpt ♥



Det här är bara dom skorna jag har framme och uppe i min lägenheten och som jag använder mest, sen har jag tyvärr massor i kartonger och nere i förrådet och hos mamma, puuuuuh!!


Kommentarer
Postat av: Kia

Vilken trevlig blogg!Jag är oxå en skoälskare.. Finns det nått bättre än skor.Jag har massor av skor,ibland köper jag skor som jag INTE ens har anv,bara för att mitt öga förälskat sig i dom. :)

2011-08-28 @ 04:38:05
Postat av: Paulina

Tack så jätte mycket, va glad ja blir! :) haha, ja är precis lika dan! :D

2011-08-29 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0