you will always be the most beautiful thing in my world

Nu har jag sovit sen elva och vakna nu trött tjej. Så har ej hunnit kollat på filmen utan ska göra det efter jag varit på ica och apoteket tänkte jag, ska ta nån alvedon så ja orkar röra på mig. Vid åtta kommer äntligen min älskling hit från sin träning då får han ta hand om sin sjuka flickvän. ♥

Igår var jag på stan och  åt lunch med Fanny, Jojjo och Valle, blev lunch på ALL IN. Blev även en runda inne på selma, Mamma ringde och sa att hon ville ha Pippi tröjjan så sprang och köpte den. Jag ville också gärna ha den men har redan två pippi tröjor känns lite onödigt. Hitta iallafall en jätte fin päls väst som ja så gärna vill ha, en äkta var det men det kostade lite sen hitta ja förövrigt kenzas skinn jacka som jag vill ha också nu till hösten  Dom hade fått in så mycket fina grejor, ska gå dit igen när jag blivit frisker!! Åkte till erikslund sen med älskling och köpte golv och sen var vi in i lite andra affärer eftersom ja leta efter en speciell klocka som ja ska ha men som är slut över allt. Sen var vi in på hm och där fick jag med mig lite saker som föll mig i smaken. Sen orka ja inge mer så vi åkte hem och sen blev ja dundersjuk. Så inte så mycket shopping för min del inte. Blev donken och myskväll.  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0