Godnatt.

Trött tjej nu efter lång dag! Just pratat med Fanny och dom hade haft det toppen och hon är en pepparkaka kan ja lova! Skönt att dom är hemma har saknat dom tok mycket! <3 efter jobbet åkte vi till västerås så eftermiddagen/kvällen har jag och hjärtat tillbringat i Västerås med julklappsshopping och shopping till mig!! Sällan!! ;D ska nog ha nått av det nya imorn! Ajaa men iallafall är vi alltid ute i sista minuten med julklapparna men inte i år, så det känns skönt att slippa irra runt dan innan julafton med halva sveriges befolkning!! Nu ska vi kolla film och sen sova i tid eftersom imorn börjar jag sju och slutar tre sen tar jag helg :D PUsss på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0