I hate you, monday.

Nu är det snart Godnatt, hjärtat ligger här bredvid o snarkar redan, sötnos! Redan måndag och snart tisdag, gillar inte måndag men dagen har gått snabbt då jag jobbat 7:45-20:30.

Helgen bjöd på mycket trevligheter på lördagen kom ida till oss så vi åt middag, Mike & Linda var även här. Jag och ida drack lite dock var det svår drucket för min del så blev en grogg o en cider ;) haha! Sen åkte vi ner till Erica som hade lite party skulle även till Mary där dom andra brudarna var men jag var tok trött och ville hem, så älskling kom och hämta mig! På Söndagen hade jag äntligen blivit människa igen så jag och hjärtat åkte till Uppsala och köpte en jätte fin hylla, köpte även dom sista julklapparna och sen fika vi och väntade på att mami skulle sluta jobba sen blev söndag's middag! <3 en skit bra helg med andra ord!! Och nästa helg är det julafton, underbart! :D Näää nu Natti! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0