Juldagen.

Min julafton igår var helt perfekt. :) dagen började med att jag fick paket utav hjärtat på morgonen, en one peice!!! :D bästa du! Vi firade julafton på fyra ställen igår. Först frukost hos Lotta o Kent, sen rosie o Tobbe o sen hos mickes farmor o farfar och vid sex åkte vi till bejines föräldrar där släkten var och hade det hur mysigt som helst! Taaaack så jätte mycket för alla Fina julklappar, kändes som jag var åtta år igen! ;) jag blev verkligen så glad för allt fick bl.a. En bras kamin utav mamma o Beijne:D jag visar bild sen. Åh min julafton var verkligen toppen! <3 nu ska vi ut till min pappa o Monica o äta julfrukost och byta paket osv :) sen vi två då firar vi jul igen och då hos mickes moster! Dock är jag trött som ett as kom hem runt två inatt o somna ju inte på en gång. PUSS

Jag drar ut i min skit snygga one peice.


Kommentarer
Postat av: Chanel

Fuck va snygg!!!!!!!!!

2011-12-26 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0