Love love love.

Idag har det varit massor med bebis mys och fina bebis magar! <3 dagen började med att jag åt lunch med Erica och köpte present till Kamilla som snart fyller år! Yeeey!! Sen gick jag och Fia och lilla Molly till Jossan där lina också var, så blev fika och massa mys med Theo och Molly! :) trevligt att träffa gamla tjejorna igen!! sen vid halv sex plockade hjärtat upp mig så blev det middag hos Lotta och Kent och sen skulle vi skriva våra önskelistor också! :) nu kom vi precis hem och nu kanske Julia och co skulle komma förbi också. Men en bra ledig dag om inte annat! Jag tok längtar till helgen förövrigt :D PUSS

Två bilder på söta Theo o söta Molly! :) <3


Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mycket för igår och idag min underbara vän <3

2011-12-07 @ 19:00:37
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0