Omg.

Gårdagen började med att jag gick hem till Fia och söt Molly och myste och åt onyttiga grejer osv sen till Chanel och sen hem och fixa till sig. Julia kom väl hit runt fem och så fixa vi oss tsm, drack och snacka lite skit :) Vilken kväll igår alltså, hade jätte roligt hos Kamilla var även in på pulse en sväng och träffa massor av roliga människor! :) men blev ganska tidig hemgång för min del tur var väl det, gjorde även årets jävla vurpa utanför pulse och ramla in i nått jävla räcke som välte osv, KAOS!! Haha men jag gjorde nog mångas kväll iallafall, det bjuder jag på! dock mår jag inte så bra idag blev lite mycket alkohol igår men så är de ju alltid när jag och Julia är i farten! Så vem är förvånad?! Så vi höll låda som vanligt! Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem och ta hand om mig! Sålänge ska jag kolla julkalender eftersom ja missa gårdagens avsnitt, sen bli människa för vid fem kommer svärisarna och hämtar mig får då är det innebandymatch! PUSS

Pigg tjej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0