You and me.

Juldagen blev lugn för min del inget festade då jag började sju imorse och det var verkligen storm då alltså, usch höll ju på att blåsa bort förfan! :O efter jobbat åkte jag med Mike och Linda till erikslund och shoppa lite, ett par skor o en tröja och sen lite grejer på Ikea, inte riktigt allt tur man ska dit imorn igen då! ;) haha! På riktigt folk blir galna när det är rea alltså inte riktigt min grej att gå på mellandagsrean!! Ändå envisas jag med det varje år, bara för att de hör till lixom! Brukar dock aldrig hitta nått på rean. Men men. kvällen avslutades iallafall hos mamma o Beijne med middag och mycket skratt! Nu ska jag och hjärtat sova hur trötta som helst alltså. Är ledig tis, ons så ska verkligen vila upp mig, inte mycket sömn denna helg inte men en riktigt bra helg iallafall! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0