Happy Girl :D

Redan fredag igen, underbart! Älskar fredagar!!  Igår var jag ledig så var hos Fanny hela dagen och sen åkte jag och älskling till arlanda eftersom vi skulle köra Tobbe och Rosie dit så vi åkte även in i barkarby och shoppa lite, min älskling är världens bästa! Egentligen brukar jag aldrig hitta någonting där faktiskt men igår hitta jag lite grejer iallafall. Ett acne linne, ett levis linne och en jätte fin väska! Tack älskling!!  Och älskling hitta också massor av grejer! Så när vi var klara där åkte vi hem till Mamma och Beijne en sväng och vid nio åkte vi hem till Fanny och Hellas en sväng också  Idag blir de lunch med Becca och lite shopping hoppas jag!  Nu ska jag plocka ordning här hemma lite! Nu ringde lilla Beijne också han kommer förbi sen han hade köpt en ny dammsugare och en ny micro till mig!!  Braa dag idag!! PUSS


Micke och fina Roxy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0