Happy valentines day ♥

Helgen har varit kanon. Har jobbat hela helgen även varit hemma hos Maria på födelsedagskalas i lördags massor av god mat!  Sen blev de film mys med hjärtat. Igår jobbade jag hela dagen. När jag hade slutat åkte jag och älskling ner till Mamma och Beijne och kolla solsidan och var där ett tag. Sen efter de åkte vi hem till Julias Mamma och sa hejdå till Julia och pussa och krama voffsarna, Suuu blev jätte ledsen när vi skulle gå han trodde han skulle få följa med, men en annan dag!  Han blev även så glad när vi kom att han kissa på sig, haha! Finaste Astrid och suu! Sen blev de film och varma mackor med älskling, bra avslut på en kanon mysig helg! Idag blir de jobb 12-21.15 sen hem och laga middag till mig och hjärtat och även kanske ta ett glas vin!  Nej nu måste jag dra men tummen upp på denna helg och underbara dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0