lev dagen som om den vore den sista

Mötet gick bra igår och den 16 juni ska all personal åka till grönalund och ha femkamp och picknick på djurgården, underbara jobb!  Mötte upp mamma på stan och gick till fröken röd mamma köpte en jätte fin maremecko klänning! Jag hängde även med hem och åt mat. Stina och Sara kom även över och åt mat med oss och sen kom Helena också  Mysig måndags kväll!! Sen när jag kom hem hade jag ego kväll. Tog ett bad med hårinpackning och ansiktsmask och läste Sofie´s mode. Idag är de jobb och sen hem och mysa med min fina älskling! ♥ Helgen var toppen, fredagen bjöds de på trevligheter hos Mike och Linda vi åt middag och sen kolla vi på film och hade de roligt. En bra och lugn helg blev det! Kan ju behövas ibland!!  PUSS


Min fina och söta kusin Maya på Bahamas!


Kommentarer
Postat av: linda

Tack själv :) klart det kan behövas lite alkohol ;) det får vi se till nästa gång :P

2011-02-01 @ 18:22:44
URL: http://linditae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0