Live your life

Min helg var kaaanooners! I lördags kväll drack vi här hemma jag, Natta, Becca och Mathilda och sen säger Becca att hon måste hämta sitt legg som hennes mamma skulle komma med. Med sig upp har hon Julia och Patric som gubben i lådan, jag blev så jävla glaaaaaad!!  Trodde inte de var sant! Så min kväll blev rätt lyckad om man säger så. Sen ner på innebandy festen där var de ös, karatefylla! Haha!  Igår gjorde vi inte mycket, jag och hjärtat låg och kolla film hela dagen och bara myste sen blev de middag hos bästa Mamma och Beijne, familjen person var även där. Nu ska ja ringa min vän Ida sen slagga upp tidigt imorgon bitti. PUSS

Kommentarer
Postat av: becc

Brb...bli nykterist!

2011-02-22 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0