Mobil blogg

Nu är helgen redan över och jag tycker som vanligt att den går fööör fort. I fredags blev mat från vita och sen vara hund vakt med älskling. Lördag blev de avskeds fest hemma hos mig för vår vän Julia blev inte riktigt som vi tänkt oss men sånt händer!! :D haha, kvällen var ganska komiskt om man tänker efter! Det är ju bara vi som lyckas och ingen gör de så bra som vi! :) alla vara fulla och glada, runt tolv gick vi ut och skaka rumpa! Jag tog en taxi hem till älskling vid ett, var så trött! För övrigt har det vart jobb hela helgen. Idag har jag städat hemma såg ut som en bomb hade landat där inne, nu är det rent och fint i några dagar. Söndags middag hos sara och johan och nu är det söndags mys med min bästa :D Imorn ny vecka och nya tag! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0