Monday morning :D

Ligger fortfarande i sängen och kolla nyhets morgon, vuxen poäng! Älskling åkte och jobba för en stund sen och snart ska ja också gå upp och fixa ordning mig idag är de möte med jobbet som vi har varje måndag och sen jobb.   Jag har jobbat helaaa helgen. Men igår kom Mamma och Beijne hem till mig vi åt mat och spela wie kolla solsidan och bara myste! Älskling kom vid halv nio eftersom han hade cup hela dagen igår och sen blev de kolla wallander och fotbolls kanalen europa, såklart!! Haha!  Nu ska jag fixa kaffe och slå en pling till Fanny!  Är ledig imorn sen är de jobb till fredag och sen är jag ledig hela helgen, bra vecka och bra helg!!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0