Hej 2011 hejdå 2010

Min nyårsafton var hur bra som helst, jag och älskling fira den hemma hos Mamma och Beijne där de var massor av folk både barn vuxna! Vi åt gott och drack gott hela kvällen gick och la oss runt fyra. Mitt år har vart både bra och dåligt men allt blev bra tillslut och de är jag glad för och nu 2011 siktar vi mot toppen!:D Idag har jag och Micke vart i hälla köpt ett tv spel så han spelar för fullt, rolig kille! ;) Nu är Julia här och myser. Ikväll blir de middag hos Mamma och Beijne med co. Vi trivs som fisken i vattnet i huset iallafall, så jävla nice alltså! :D Det verkar vara nått fel på blogg går ej att ladda upp bildet så de kommer en annan dag! :) Nu är det bara 11 dagar kvar till sol och bad och mys med hjärtat mitt. PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud va kul att ni får testa lite husliv haha:) inte så mycke skillnad förutom massa anorlunda kostnader överallt men kan tänka mig att ni har lyx o får bo där gratis i 2 veckor. :) saknar dig gumman! O nu har de gått sådär länge igen innan vi sågs sist. Puss o love u darling / josefin

2011-01-03 @ 00:18:19
Postat av: Paulina

Ja de är toppen! Ja de är ju verkligen ett lyx hus så går ingen nöd på oss inte :) ja vi får pricka in en dag när vi kan ses! Saknar lille man ju!!

2011-01-03 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0