i will always be there for you

Åh jag har världens bästa pojkvän alltså!!  Igår när jag kom hem från jobbet hade han lagat mat åt oss så vi åt en mysig middag tsm och sen var de bara stressa in i duschen och dra till Challes födelsedagsfest. Fan vad roligt de var där rent ut sagt att träffa alla vänner och framför allt min vän Challe Balle!  Jag önskar jag också hade kunnat dricka lite gott och hängt med ut på joar men de får bli en annan gång när jag inte jobbar! Så jag var inte utklädd eftersom jag bara var där ett litet dag, rolig tjej jag vet!! Åh alla var så fina igår tycker jag med fjädrar i håren och mycket hud och världens längsta ögon fransar!  Vid tolv kom min baby och hämta mig och då åkte vi även och hämta Suchi och Astrid, så dom har sovit med oss inatt. Dom är för goa så hade lite svårt att gå upp imorse när alla mina tre sötnosar låg och sov! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja haaha :) Inte va jag så tjock om magen annars:D Han är underbar o mammas finaste! allt bra med dig annars?

2011-01-09 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0