Mobil bloggar

Godmorgon! Uppe med tuppen idag. Fyfan vad halt de var när jag gick till jobbet imorse, bambi på hal is :) igår när ja kom hem hade mitt hjärta gjort potatisgratäng och fläskfilé åt oss. Hur mysigt är de inte att komma hem till ett dukat bord med tända ljus och godmat, underbart!! <3 förövrigt så kom även Julia min över en sväng. Hon åker idag så lite nervös var hon allt! :( åh jag kommer sakna dig! Men om tre veckor ses vi i en vecka och sen ses vi inte på tre månader :/ tur att ja ska komma och hälsa på dig! :) PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Ja jag vet höll på o skita ner mig! :)



åhh åker hon idag. :( men tänk va kul hon kommer ha de :) Jag vill också!!



Du får komma ut hit o gosa med mig och theo så länge<3

2011-01-10 @ 23:17:56
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vad mysigt! Min Karl ringer och frågar vad det blir för mat :p

2011-01-11 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0