Mobil bloggar

Idag mår man som man förtjänar antar jag! Igår efter jobbet gick jag till K14 där älskling,sara,Mange var drack lite osv sen kom bea o Lasse sen vidare till corner och de blev mer och mer dricka! Men roligt var det! :) fast de var nog inte riktigt min kväll igår först "spillde" jag ketschup på hela mig ( manges fel ) och sen på corner så tappade bartendern ut en grogg i baren och allt kom på mig som satt i baren såg ut som ja kissat på mig, men jag fick en grogg gratis! :) så idag är jag seg vid elva ska jag tvätta sen ta en promenix ner till mamma moster och kusin Madde + maddes bebis är där! Bebis mys :) efter tre ska jag nog träffa Jossan och lille Teo och de var evigheter sen jag träffa dom! :( juste var ju hos optikern igår och så fick ja låna hem bågar så vet jag inte vilka bågar jag ska ha antingen burberry eller ett par Versace bågar! Jag måste även ha brillorna jämnt eftersom de finns inga linser till mitt synfel så längre fram blir de nog ögon laser opration! :) åh idag är det fredag och jag är ledig!!!! :D och imorn kommer min partyprisse hem!! trevlig helg mina vänner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0