You are the one

Herre gud vad jag är trött idag vi kom hem runt fyra inatt. Lotta och Kent var bruna som pepparkakor precis som ja trodde!  Egentligen skulle ja fika med Julia och Ebba men orkar inte göra ording mig osv, haha! Så Erica kommer hit och fikar med mig istället mycket bra.  Lite senare blir de lång promenad med Julia till Bresse.  Mamma var ledig idag så hon kom över och drack en kaffe och underhöll mig ♥ Finaste Mamma! Idag är de min sista ledig dag och sen börjar jag jobba igen och ja hänger inte läpp för de ska bli så skönt att börja jobba, hatar att bara vara hemma och inte göra någonting blir så rastlös. Nej jobba är min grej de!! Jag jobbar ju bara en vecka typ och sen åker jag till Egypten ju!!! Faaan va nice!!  PUSS

2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0