you will always be my hero

Fråga inte vad jag gjort med min blogg, jag skulle bara fixa lite och kolla hur man gjorde eftersom jag är sämst på att fixa ordning bloggar!! Och så här blev resultatet jaa duktig tjej! Tur att min kära vän Jossan är duktig på det  Idag har jag  jobbat 7:45 - 20:30! Jag har packat typ hela kvällen men ja fattar inte jag ska alltid ha med mig så mycket grejer, man kan tro att jag ska vara borta i månader och inte en vecka!  Nu kom ja just hem jag och Erica åkte till donken en sväng och hängde med Mary som jobba. Och nu när jag kom hem skulle jag egentligen packa men nu blev jag trött så nu ska jag sova och får packa de sista imorn istället!  Hade även tänkt att ladda upp alla bilder från jul och nyår och challes fest osv men de får blir när ja kommer hem eller om ja hinner imorn. PUSS



Kommentarer
Postat av: josefin

Ja de är allt tur de! Får knepa på något när du är borta kanske:) Hoppas ni får de toppen! Är så sjukt avis! Men jag åker som sagt i juni i stället :)



Love u tant polly<3

2011-01-13 @ 11:29:42
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0