Lunch med tjejerna ♥

Vilket tråkigt väder det var idag!! Men idag ska jag iallafall äta lunch med Fia, Erica och Kamilla. Var jätte länge sen jag träffa Fia så ska bli jätte roligt att träffa henne och även se bebis magen som säkert har växt hur mycket som helst sen jag såg henne sist  sen vid fyra ska jag till tottes och klippa mig, blir nog bara lite toppning tror jag. Sen på måndag ska jag färga håret  I helgen är vi hund och husvakt hemma hos Lotta och Kent, så de kommer bli hur mysigt som helst, gosa med Lotti hela tiden!  Nej nu måste ja klä på mig! PUSS


Hahahahahaha, Jag älskar bilden och jag älskar dig mitt hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2011-07-23 @ 16:19:06
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0