Mobil bloggar

Igår var jag ledig och jag hann knappt slå upp mina ögon så var ja hemma hos Fanny, var så nyfiken på det lilla underverket! Nova var så fin och Alva är en toppen syster, mina fina prinsessor! <3 lyckan var stor! Var där hela dagen faktiskt, myspys! :D sen åkte jag till älskling vi laga lite food eller jag gjorde de för engångsskull, älskling låg och sov och de brukar ALLTID vara han som lagar maten osv så nu gjorde jag det! :) sen åkte vi förbi Klarahall en sväng när mamma och Co var :) sen tillslut hem till Lotta och Kent och kolla fotboll och åt kvälls mackor och hade det mysigt, inte träffat lotti på en hel vecka ju! :( så blev mycket gos! Nej nu jobb, bilder kommer imorn! PUSS


Så vackra, Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0